Няколко думи за мен


Казвам се Ирина Цветкова - Ина и съм кулинарния блогър на grifa.bg от почти година. На 28 години съм, родена и израснала в град Варна, където живея и към този момент. Завършила художествена специалност, след това инженерен дизайн, а освен това съм магистър по педагогика. Обичам изкусвтово, книгите, казчесвените филми и стойностната музика.
По здравословния начин на живот съм запалена от повече от 9 години, а с кулинария се занимавам от малка, причина за това е, че съм израснала в семейство на професионални готвачи. Обичам да експериментирам в кухнята, да интерпретирам рецепти, да подобрявам вкусове и да ги приспособявам към здравословни начин на живот.
Впуснете се в кулинарно приключение с мен и ще се влюбите в здравословното хранене и този начин на живот, ще промените виждането си и ще се уверите, че думата „здравословно“ върви ръка за ръка с „вкусно“.
Обичам, НЕ- обожавам фитнеса и здравословния начин на живот, тренировките и всички малки неща свързани с това! Когато за пътви път влязох в залата, нямах представа, че това ще се превърне в моя начин на живот и голяма моя любов.
Ако се интересувате от здравословенначин на живот, тренировки, хранене, изкусвто и тн, вероятно ще намерите и нещо, точно като за Вас в моя блог! 



Коментари

Популярни публикации